مشاوره سرمایه گذاری مالی
مشاوره تخصصی

مشاوره سرمایه گذاری و مالی

درسال های گذشته به دلیل تحریم‌های اقتصادی و سیاست‌های نادرست پولی-مالی ارزش ریال پیوسته در حال کاهش بوده است به‌ همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به سرمایه‌گذاری دارایی‌های نقدی خود در بازارهای مختلف کرده‌اند تا علاوه بر حفظ ارزش سرمایه خود، به سودی منطقی دست پیدا کنند اما متاسفانه در اکثر مواقع به علت عدم آشنایی کافی با علوم اقتصاد و مالی به اهداف مورد نظر خود نمی‌رسند. این امر لزوم استفاده از یک کارشناس خبره سرمایه‌گذاری در امور مالی را دوچندان می‌کند.

مشاوران سرمایه‌گذاری با شناخت کامل شاخص های اقتصاد کلان و درک مناسب بازارهای مختلف قادر به شناسایی موقعیت‌های عالی برای سرمایه‌گذاری هستند. این افراد با استفاده از دانش و تجربه خود و همچنین تحلیل سیاست‌های اقتصادی توانایی پیش‌بینی و انتخاب بازارهای پربازده در آینده را دارند.

مشاوره سرمایه گذاری کسب و کار

علاوه بر توضیحات بالا، بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار نیز برای توسعه فعالیت ها و افزایش دارایی خود دست به سرمایه گذاری‌های مختلف می‌زنند. گاهی انجام سرمایه گذاری‌ها برای پیشبرد و ادامه حیات آن کسب و کار حیاتی است و صاحب کسب و کار باید حساب شده و دقیق اقدام به سرمایه گذاری نماید از این رو نباید آزمون و خطا کرد چراکه علاوه بر از دست رفتن زمان، خسارت مالی ممکن است به معنای مرگ کسب وکار باشد از این رو اهمیت مشاروین سرمایه گذاری در کسب وکار و متخصصین این حوزه دو چندان می‌شود.

مشاوره سرمایه گذاری در زمینه پزشکی و سلامت

پزشکان و صاحبان کسب و کار در حوزه درمان برای سرمایه گذاری، با ریسک‌ها و خطرات زیادی مواجه هستند.از طرفی سرمایه‌گذاری در صنعت درمان با توجه به پیچیدگی های خاص این حوزه نیازمند دانش و شناخت مرتبط می باشد. سرمایه گذاری پزشکی به دانش ،تجربه و آشنایی با اصول حرفه ای این حوزه نیاز دارد. باید از میان شاخه های مختلف سرمایه گذاری پزشکی و درمان، بتوان با توجه به موقعیت و شرایط سرمایه گذار، گزینه مناسب را انتخاب کرد به طوری که سرمایه گذار با خیالی آسوده سرمایه و ثروت خود را به بازار تزریق کند.

سرمایه گذاری در بیمارستان

صنعت سلامت،درمان و پزشکی با توجه به نیاز روزافزون جامعه برای توجه به سلامت و بهبود سبک زندگی به یکی از پررونق ترین صنایع تبدیل شده است. از این رو بیمارستان ها به عنوان یکی از مراکز اصلی درمان و سلامت از طریق سرمایه گذاری در بیمارستان یکی از بهترین و مطمئن ترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در حوزه درمان به شمار می‌آیند.

سرمایه گذاری در تجهیزات پزشکی

امروزه یکی از تجارت های پرسود، سرمایه گذاری در تجهیزات پزشکی است. نیاز روزافزون به استفاده و خرید تجهیزات پزشکی باعث شده است که این صنعت یکی از شاخه های بسیارعالی برای سرمایه گذاری در حوزه پزشکی و سلامت باشد.

مشاوره سرمایه گذاری پرسود با رُتا

رتا در قامت یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری کسب و کار و بهره مندی از دانش و تجربه چندین ساله در زمینه مشاوره سرمایه گذاری مالی در حوزه سلامت، درمان و پزشکی یکه تازی کرده و بر آن اشرافیت کامل دارد. از این رو با شناخت کامل زمینه های سرمایه گذاری پزشکی، به بهترین شکل ممکن صاحبان سرمایه را راهنمایی و هدایت می‌کند.
 ما با در اختیار داشتن چندین سال تجربه در صنعت سلامت به درک درستی از چشم انداز مالی این صنعت رسیده ایم. تجربه و تخصص کافی به ما این امکان را می‌دهد تا برای یافتن بهترین موقعیت های سرمایه‌گذاری چراغ راه شما باشیم.

تیم رُتا با بهره بردن از مدیران و مشاوران حوزه مالی و سرمایه گذاری با توجه به شرایط و علاقه‌مندی شما و درجهت پیشبرد اهدافتان در کنار شما خواهد بود. تیم ما با ارزیابی کامل چشم انداز مالی و میزان ریسک‌پذیری شما، یک استراتژی اختصاصی جهت رفع نیازهای شما طراحی خواهد کرد.

مشاوره سرمایه گذاری آنلاین رتا

در صورتی که به دلایل مختلف امکان جلسه حضوری برای شما فراهم نباشد، تیم رُتا برای راحتی و آسودگی خاطر متقاضیان امکان برگزاری جلسه مشاوره سرمایه گذاری آنلاین به روش های مختلف را فراهم کرده است. از این رو متقاضیان و صاحبان سرمایه و کسب و کار برای برگزاری جلسات مشاوره سرمایه گذاری آنلاین به صورت های صوتی و تصویری از طریق پلتفرم های مختلف می‌توانند اقدام کنند.
مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری طیفی گسترده از خدمات شامل مدیریت دارایی‌های نقدی،شناسایی موقعیت های سرمایه‌گذاری، هدف گذاری و برنامه ریزی مالی بلندمدت و کوتاه‌مدت، سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری در صنعت درمان، برنامه‌ریزی برای پس‌انداز و بیمه و... را شامل می‌شود. با بهره بردن از تخصص و تجربه کارشناسان ما با خاطری آسوده در مسیر اهدافتان قدم بردارید.

سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌های نقدی

همه افراد می‌توانند در مدیریت و برنامه‌ریزی برای دارایی‌های نقدی خود به‌صورت شخصی عمل کنند. اما برنامه ‌ریزی این امر به‌ تنهایی منجر به حصول نتیجه نمی‌شود. توانایی شناسایی بازار مناسب مهم‌ترین اصل برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن است.

برنامه ریزی بلندمدت برای دوران بازنشستگی

با بالا رفتن سن افراد دغدغه‌های زندگی و همینطور دارایی‌های نقدی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. بهره‌مندی از امنیت مالی در دوران بازنشستگی یکی از مهم‌ترین این دغدغه ها است. در چنین شرایطی لزوم استفاده از یک مشاور مالی خبره جهت تسهیل مدیریت ثروت این افراد و معرفی موقعیت‌های مناسب سرمایه‌گذاری دوچندان می‌شود.

 

دریافت مشاوره های تخصصی برای سرمایه گذاری مالی موفق و کاهش ریسک امری ضروری است.

image

مزایای خدمات رُتا

شرکت رُتا کیست؟

رُتا، جمعی از متخصصین و مشاورین رشد و توسعه کسب‌وکار و آشنا به حوطه پزشکی به عنوان اولین و برترین شرکت در مشاوره و تبلیغات و توسعه کسب‌وکارهای حوزه پزشکی و سلامت فعالیت خود را آغاز کرده اند.

چه خدماتی را ارائه می دهیم؟

پکیچ کامل خدمات رشد و توسعه کسب‌وکار از قبیل؛ مشاوره،بازاریابی،تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو،برندینگ، خرید و فروش سهام، ارزشگذاری مراکزدرمانی، حسابداری، مدیریت داخلی، راه اندازی و تجهیز و... در حوزه پزشکی، سلامت و درمان را ارائه می‌دهیم.